..:: Dag 4 ::.

Vannacht heb ik al wat beter geslapen.
Vanochtend ben ik met Diet naar een winkel uit de buurt gelopen, zij moest even wat boodschappen halen en ik moest even zonnebrandolie ophalen.
Toen we bij de winkel waren was ik al weer aardig uitgeput dus moest ik 't nog wel even wat rustig aan gaan doen.
Het was mijn bedoeling om vandaag even met de bus naar de oude stad te reizen maar dat heb ik niet gedaan want ik kan merken dat ik daar nu gewoon de puf nog niet voor heb.
Ik heb vanaf ongeveer 12 uur tot 16 uur op bed gelegen om even lekker te rusten.
En gelukkig heb ik kunnen slapen terwijl ze bij de buren de voegen uit de muren aan het halen zijn met een pneumatische hamer.
Het ziet er naar uit dat ik eerst gewoon maar eens uit moet rusten.
Eigenlijk is het een poos geleden dat ik echt rust heb gehad.
Vanavond heb ik nog even kunnen gitaarspelen op de gitaren van Avi en da's ook wel even fijn want het is heerlijk om even te spelen.
Maar ik zal nog even zien of ik de gitaar morgen goed kan afstellen want hij speelt niet helemaal zoals ie hoort te spelen.
Nou, tot zover weer even mijn rustige dagje.
Het is niet allemaal zo spectaculair wat ik op de weblog schrijf maar eigenlijk maakt 't me ook niet zoveel uit :-)


Groeten,

Gerrit

Reacties

  1. Hoi Gerrit. Heel goed dat het je niet zo veel kan schelen of je wel of niet een spectaculair reisverslag voor de lezers maakt, want dat is niet belangrijk! Het gaat in eerste instantie even om jou! Zoals jij in je profiel ook aangeeft 'Hou het rustig!' Je draait even mee in een gezin in Israƫl. Dat kan de gemiddelde toerist niet zeggen. Die hopt van hotel naar hotel.
    De hartelijke groeten van Ybeltje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

..:: Zijn wegen zijn hoger dan mijn wegen ::..

..:: Bijbelschool, 1e verslagje ::..