..:: Bekering ::..

Dag geliefde lezer.

De moeder van een medestudent (medestudent van ons studentenhuis) is tot bekering gekomen bij een genezingsdienst bij Jan Zijlstra.
Alle eer aan de Here Jezus, Halleluja! :-D
Zijn vader had wel iets gevoeld bij die dienst, maar heeft jammer genoeg de keuze nog niet gemaakt.
Hier zit ook een mooi verhaal aan vast.

Ik ga verder niet te veel zeggen over deze familie, want dat is verder allemaal persoonlijk en privé, maar het is wel een geestelijke strijd geweest omdat deze familie een occulte achtergrond heeft.
Op de avond dat onze medestudent met z'n ouders naar Jan Zijlstra gingen hebben wij (medestudenten in het studentenhuis) s'avonds gebeden voor hem en zijn ouders.
Het was echt een goede gebedstijd en wat ik wel bijzonder vond, persoonlijk, was dat toen degene die de gebedskring leidde zoiets had van, het is klaar, dat ik echt net daarvoor ook ineens de overtuiging kreeg van, 'het is klaar'.
De volgende dag op school hoorden we dus van de bekering.
Echt zo vet om te horen!
Jezus schijnt Zijn licht in de donkerste plekken van ons leven zodat onze onreinheid aan het licht komt.
Hij komt niet om te veroordelen, maar om ons schoon te wassen van onze zonde want daar heeft Hij voor geleden aan het kruis van Golgotha.
En Hij heeft de dood overwonnen, het meest duistere wat er is door uit de dood op te staan zodat wij eeuwig met Hem mogen leven als we van harte geloven dat Hij dit voor ons gedaan heeft en we dit met onze mond belijden.

Halleluja, eer aan de Here Jezus voor alles wat Hij heeft gedaan en wat Hij in mijn en onze levens doet.
En onze Hemelse Vader is ook gewoon zo goed, ik houd van Hem!

Groeten,


Gerrit

Reacties

  1. Hoi seun, gebed vermag gelukkig veel. Keep up the good work. Ik hou van dy.

    Groeten en vooral

    Gods zegen

    heit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Gerrit,
    Fijn voor die vrouw dat ze Jezus heeft leren kennen. Maar of daar Jan Zijlstra voor nodig is, vraag ik mij heel erg af. Waarom zou Jezus voor haar alleen werken in een genezingsdienst bij Jan Zijlstra en haar anders niet hebben kunnen raken. Besef wel dat na bekering pas de ware strijd begint, dan gaat de duivel pas aan je trekken. Mensen die zeggen Jezus te volgen blijken heel anders te zijn dan ze zich voordoen. Vaak speelt het wetticisme hierin ook een rol. Neem van mij aan, Jezus spreekt en raakt je in je hart. Daar neem je hem aan. Je moet hem leren kennen, maar dit kan ook zonder
    orakels als Jan Zijlstra.
    Veel kracht en zegen op je reis naar Israel en een behouden aankomst.

    Gods zegen,
    Jacob de Leeuw

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

..:: Dag 5, een mooie dag ::..

..:: Dag 3, rustdag ::..