..:: Nieuwe weblog site ::..

Beste lezer,

Binnenkort houd ik op met werken omdat ik weer ga studeren.
Ik ga studeren in Zwijndrecht op de bijbelschool School for harvest and ministry.
Voordat ik ga studeren maak ik eerst nog een reis naar Israël voor 2 weken om daar vrijwilligerswerk te gaan doen bij Hazon Yeshaya (gaarkeukens) en misschien nog wat rond te reizen, maar het ligt nog niet helemaal vast.
Daarna ben ik van plan om met een aantal mensen van onze gemeente naar 'Het Passion' in Hummelo te gaan om daar als vrijwilliger voor een klein weekje te werken.

Nu is mij van vele kanten gevraagd om mensen op de hoogte te houden van mijn belevingen in Israël en van de studie op de bijbelschool.
Vandaar dat ik een nieuw logje heb gestart.
Mijn vorige weblog ( http://weblogbandstra.web-log.nl ) laat ik wel staan maar ik zal het waarschijnlijk niet meer gaan gebruiken.

Op het moment dat ik dit schrijf moet ik nog 1 week en 2 dagen werken bij mijn huidige werkgever Stilma Computerservice in Balk.
De reden om te gaan studeren ligt in het verleden.
Op mijn 14e/15e levensjaar heb ik een droom gehad waarin God mij vroeg om aan Zijn koninkrijk te bouwen.
In 2005 heb ik (op 21 jarige leeftijd) Jezus als mijn Verlosser aangenomen en er nooit spijt van gehad.
En in 2007 is mijn droom bevestigd bij conferentie Opwekking.
Vanaf jonge leeftijd wilde ik al die echtheid van God, niet alleen het lekkere gevoel en wat mensen er van zeiden, maar alles wat hoort bij een echte relatie met God.
En daar is Jezus voor nodig.
Ik ben Jezus zo dankbaar dat Hij voor mij in de plaats is gegaan, dat Hij de straf op zich nam voor mijn zonde.
En mijn hoop ligt in Jezus Christus omdat Hij ook is opgestaan en echt leeft!
Dat is nou liefde.
De bijbel is ook absoluut waar.
Het mooie is, als je de bijbel koopt, krijg je er meer voor terug, dan dat je ervoor gegeven hebt.
God's woord houd eeuwig stand en de rijkdom die er in staat is niet te vergelijken meer waard dan wat je ervoor gegeven hebt.

Mijn belevingen ga ik dus schrijven op dit nieuwe logje.
Of het wekelijks is weet ik niet want ik weet niet hoe druk het allemaal gaat worden.
Maar ik probeer het regelmatig te updaten.

Groeten en doe 't rustig aan,

Gerrit Bandstra

Reacties

  1. Gerrit Bandstra16 juni 2010 om 12:39

    Hallo beste iedereen,

    Als je een reactie wilt plaatsen zul je zien dat je een profiel moet selecteren voordat je een bericht kunt plaatsen.
    Hierbij kun je bijvoorbeeld kiezen voor naam/url (url hoeft niet per sé ingevuld te worden) of voor anoniem.
    Dit is een vereiste om een reactie te plaatsen.
    Daarna kun je op de knop 'Reactie plaatsen' drukken en vervolgens word je gevraagd om een vervormd woord in te vullen ter verificatie.
    Dit kun je invullen en vervolgens weer op 'reactie plaatsen'.

    Groeten,

    Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gerrit Pieter.
    Fijn dat we straks alles wat mee kunnen beleven.
    Wat je allemaal mee maakt en ervaart daar op die school.
    Ik wens je in ieder geval Gods zegen toe.
    En een geweldige tijd daar in het land van de bijbel.

    Douwina.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Gerrit-Pieter,
    Wat leuk dat je ons over je nieuwe activiteiten en ervaringen op de hoogte wilt houden. Ik vind het hartstikke leuk te horen wat je zoal van plan bent.Ook moedig trouwens dat je zo je schepen achter je verbrand en wilt kijken wat er op je pad komt. Ik wens je een hele fijne tijd toe in Israel en vooral ook een leerzame tijd en indrukwekkende ervaring in Hummeloo en Zwijndrecht. Gods Zegen in je werk. We houden contact!
    Hartelijke groeten van Ybeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gerrit,
    Hartstikke leuk, om jou belevenissen straks te volgen via jou site!!
    We wensen jou hele fijne weken toe in Israël en daarna een weekje in Hummelo.
    En voor sept. als je naar de bijbelschool toe gaat, wensen we jou ook het aller beste toe. Weet, dat we aan je denken én voor je zullen bidden!!
    Gerrit, jongen, denk goed om jezelf!! liefs en Gods zegen toegewenst.
    Groeten Tjipke en Janny Joustra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi gerrit
    wat fijn dat je een nieuwe blog hebt.nu kan ik zien hoe je het daar in israel vergaat.ik hoop dat je het daar naar je zin hebt geniet ervan en een hele fijne tijd daar.groetjes mem

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

..:: Dag 4 ::.

..:: Zijn wegen zijn hoger dan mijn wegen ::..

..:: Bijbelschool, 1e verslagje ::..