..:: Nog 1 dagje ::.

Geliefde lezer,

Nog 1 dag en dan ga ik richting Jeruzalem.
De voorbereidingen gaan eigenlijk gewoon zo relaxed.
Ik heb net m'n koffer gepakt en 't is nu al klaar en hij zit
nog niet eens vol.
Zojuist heb ik even gewogen en hij woog maar 10 kilo (exl. de kaas van ongeveer 1 kilo want die ligt nog in de koelkast)
Vorig jaar augustus toen zat ik zo rond de 20 kilo, maar toen had ik ook nog spijkerbroeken mee en truien en extra troep enzo terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is rond deze tijd.
Morgenochtend vroeg uit de veren.

Gisteravond was er nog een maat op bezoek die net een vriendin heeft en ze gaf toch echt zo'n prachtige getuigenis.
Helemaal precies kan ik 't niet navertellen maar hieronder is wel de strekking van 't verhaal.
Haar vader had een poosje geleden een dubbele nekhernia en lag in 't ziekenhuis.
Nu kwam er op paasochtend een indische dokter en die zei tegen hem 'ga maar staan', terwijl hij daar dus lag met een dubbele nekhernia en tegen de dokter zei dat hij helemaal niet kon staan.
De dokter zei nog een keer tegen hem 'ga maar staan, het is toch vandaag de dag van de opstanding?', dus de man ging staan en kon lopen.
Prachtig hè!
De indische dokter was alweer weggegaan en even later wilde dat gezin die dokter nog even bedanken dus vroegen ze aan 't personeel naar de indische dokter.
Maar het bleek dat er in dat ziekenhuis helemaal geen indische dokter werkte.
Wat mogen wij toch een wonderlijke God dienen, Halleluja!
Die vriendin van m'n maat had ik nog nooit gezien en nu deelde ze al zoiets gaafs.
Echt een mooie getuigenis van onze God.

Johannes 11: 25 en 26
Maar Jezus zei: ‘Ik ben de opstanding en het leven. Wie in mij gelooft zal leven, ook wanneer hij sterft, en ieder die leeft en in mij gelooft zal nooit sterven.

Nou, dit wilde ik nog even met jullie delen.

Groeten,

Gerrit

Reacties

  1. Hai,
    Nu ben je onderweg als het goed is.
    Fijne reis toegewenst! en ik hoop dat je goede ervaringen mag hebben.
    Ik ben wel van plan om je verhalen te lezen, ben erg benieuwd!
    Hele fijne tijd!
    Groeten Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

..:: Dag 4 ::.

..:: Zijn wegen zijn hoger dan mijn wegen ::..

..:: Bijbelschool, 1e verslagje ::..