..:: Voorbereiding voor de reis ::..

Geliefde lezer,

Nog 2 dagjes en dan zit ik donderdagochtend in 't vliegtuig richting Israël.
Waarschijnlijk gaan we komende vrijdagochtend al naar het arme gezin toe
om daar de babykleren te brengen die ik mocht krijgen van verschillende mensen.
Echt heel erg bedankt voor die babykleren, echt prachtig!
Het is daar de traditie dat de aanstaande oma de eerste babykleren geeft aan haar dochter die in verwachting is.
Maar omdat de aanstaande oma/opa zo arm zijn kunnen ze dat niet betalen, vandaar dat Diet aan mij had gevraagd of ik babykleren mee wilde nemen zodat de aanstaande oma toch kleren aan haar dochter kan geven die in augustus een kindje verwacht.
Ik vind 't een pracht dat ik bij Will en Diet mag verblijven in Jeruzalem voor 2 weken.
Nu het nog maar 2 dagen voor vertrek zijn vind ik 't toch wel een beetje spannend worden.
Het vliegtuig vertrekt om 11.10, dus vroeg uit de veren om op tijd in te checken enzo.
Siebren (broertje) zal mij donderdagochtend naar het centraal station rijden in Lelystad.
Vanaf daar reis ik met de trein naar Schiphol en kun je prachtig onder Schiphol uitstappen.
Vandaag begin ik vast met het inpakken van de koffer want dan kan ik 't lekker rustig aan doen.

Kolossenzen 3:15
Laat in uw hart de vrede van Christus heersen, want daartoe bent u geroepen als leden van één lichaam. Wees ook dankbaar.

Groeten,

Gerrit

Reacties

Populaire posts van deze blog

..:: Dag 4 ::.

..:: Zijn wegen zijn hoger dan mijn wegen ::..

..:: Bijbelschool, 1e verslagje ::..