..:: Dag 11, strijd ::..

Vandaag had ik wat geestelijke strijd en dat kan best vervelend zijn.
Als ik strijd heb dan bid ik en zoek ik in God's woord.
Het kan dan handig zijn als je al wat van de bijbel uit het hoofd kent zodat je dat ook kunt opzoeken en ermee aan de slag kunt gaan.

Vanmiddag heb ik Will nog een beetje geholpen met de vijver.
Hij wilde nog wat modder tegen de vijver aan hebben.
Ik haalde droge modder op, hij mengde dit met water en smeet het tegen de zijkant aan.
Hier komt later nog wat ander spul tegenaan, maar niet meer in de tijd dat ik hier ben.
Vanavond hebben we natuurlijk nog even gezien naar Nederland - Spanje.
Hierin werd ook aardig strijd geleverd alhoewel ik Nederland wel wat agressief vond spelen.
Ook vond ik dat de scheids soms wel 's wat te snel naar de kaart greep.
Het is jammer dat Nederland heeft verloren maar eigenlijk hadden we hier al verwacht dat Spanje zou winnen.
Volgende keer beter.

Groeten vanuit Jeruzalem,

Gerrit

Reacties

Populaire posts van deze blog

..:: Dag 4 ::.

..:: Zijn wegen zijn hoger dan mijn wegen ::..

..:: Bijbelschool, 1e verslagje ::..