..:: Dag 12 ::..

Overdag heb ik niet veel gedaan.
Vanavond hebben we brood gebakt met de buren.
De buren hadden zelf al wat dingen voorbereid maar er is, net zoals bij onze groep van vorig jaar ook nog ter plekke deeg gemaakt.
Een bak met gist en een bak zonder gist.
Zelf heb ik geen deeg gemaakt, dat hebben Will en de buurvrouw gedaan.
Opzich kan ik me nu een beetje voortellen hoe een buitenlander zich voelt.
Ze spraken allemaal hebreeuws en amper engels dus ik heb erg weinig gepraat.
Wel waren de buren erg aardig, in het aanbieden van drinken en eten enzo.
s'Avonds heb ik nog even met Diet gebeden.
Voordat ik naar bed ging vroeg ze of ik nog iets nodig had.
Toen heb ik gevraagd of ze met me wilde bidden en eigenlijk was dat erg fijn.
Ik ben wat geloofsleven betreft enzo vaak wel wat een einzelganger, ik probeer 't vaak zelf op te lossen maar soms heb je gewoon iemand nodig waarbij je even de dingen kunt vertellen waar je mee zit.
Dit lucht ook erg op.
Ik ben God dankbaar voor het moment dat we samen hebben kunnen bidden en dat Hij ook gebeden aanhoort en verhoort.
HalleluJah, God is goed en altijd trouw.

Groeten vanuit Jeruzalem,

Gerrit

Foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=TSIXRH3J

Reacties

  1. Hi Gerrit,
    Mooie foto's! Ook die bij je volgende bericht.
    Gr. Ybeltje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

..:: Dag 4 ::.

..:: Zijn wegen zijn hoger dan mijn wegen ::..

..:: Bijbelschool, 1e verslagje ::..