..:: Dag 15, rustige terugreis ::..

Vandaag was de terugreis.
Opzich hoefde ik niet zo laat te vertrekken en kon ik vanochtend lekker rustig aan doen.
Het vliegtuig vertrok om 17.00 lokale tijd (het is daar een uur later) dus ik moest om 14.00 op het vliegveld zijn.
Will of Diet had gister al even gebeld naar de taxicentrale om een taxibusje te bestellen.
Het busje stond zo rond 12.45 voor de deur.
Ik heb Will nog hartelijk bedankt en tot ziens gezegd.
Diet moet altijd vroeg naar het werk dus die heb ik niet meer getroffen.
Gisteravond hebben we gezamlijk met z'n drieën nog gebeden voor een aantal dingen en dat de reis ook voorspoedig en rustig mocht gaan.
Dit is verhoord want ik heb eigenlijk zo goed als geen spanning gehad tijdens de reis.
Ik heb er eigenlijk meer van genoten.
Het enige moment waarop ik wat onrustig werd dat was bij de gate voor het boarden.
Het duurde namelijk langer dan normaal voordat we boarden konden dus moesten we een poosje wachten.
Meestal beginnen dan de spanningen ten komen op een één of andere manier.
Waarom weet ik niet, maar het begint gewoon en is erg vervelend.
Dat resulteert, zoals velen weten, vaak in een aantal keren naar de wc.
Maar ik heb gebeden en volgehouden en na een poosje zakte het weer af.
We konden boarden en de reis ging verder ook voorspoedig.
Eenmaal aangekomen op schiphol nog even door de paspoort-controle, koffer ophalen en naar de gate toe waar heit was om mij op te pikken.
Heit was al een aardige poos aan het wachten en ik vond het mooi dat heit mij oppikte, zo kon ik achterover in de stoel zitten te luieren.

Maar bij deze wil ik graag Will en Diet heel erg bedanken voor hun wijsheid en gebed en voor de rust die ik daar kon ontvangen.
En de vrijheid die ik daar kreeg was eigenlijk best fijn.
Wat wel even wennen was dat was het aanspreken, want ik ben gewend om mensen met 'u' aan te spreken maar dat is eigenlijk een stuk cultuur in Nederland, niet in Israël, dus ik moest ze gewoon met 'je' aanspreken.
Will en Diet, nogmaals heel erg bedankt en ik bid jullie God's zegen toe.

Dank u Here Jezus voor de zegen die ik mocht ontvangen in Israël.
Bedankt voor de mensen die ik mocht ontmoeten, en dat ik ook Assad en zijn familie mocht ontmoeten.
Bedankt dat ik door een stuk natuur mocht lopen om ook even tot rust te komen en te genieten van de natuur.
Jezus, u bent de Vredevorst, Wonderbare Raadsman, de Verlosser.
En heel erg bedankt voor wat ik mocht ontvangen in de tijd die ik met u doorbracht:
"Je kan het niet perfect doen want je hebt Mij nodig"

Halleluja,

De groeten vanuit Koudum,

Gerrit

Foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=GHHZDQIX

Reacties

Populaire posts van deze blog

..:: Dag 4 ::.

..:: Zijn wegen zijn hoger dan mijn wegen ::..

..:: Bijbelschool, 1e verslagje ::..