..:: Dag 6 ::..

Vandaag heb ik weer heerlijk rustig aan gedaan.
Ik ben even bezig geweest met een acoustische gitaar.
De snaren hiervan moesten net als bij de electrische gitaar nodig vervangen worden.
Dus daar heb ik mij even mee bezig gehouden.
Maar net als bij de electrische gitaar heb ik de hals wat gekanteld.
Bij deze gitaar stonden de snaren juist wat ver af van de hals, maar nu staan ze prachtig op afstand.
Hij klinkt ook weer prachtig.
Vanavond heb ik ook weer een eind gelopen en dat is best fijn.
Ik kan wel merken dat de rust en de adviezen van Will en Diet me goed doen.
Ook heb ik hier tijd om met JHWH door te brengen en dat is ook goed.
Trouwens bedankt voor jullie fijne reacties die ik op m'n blogje krijg.
Het is fijn om te zien dat mensen met me meeleven.

Hartelijke groet vanuit Jeruzalem,

Gerrit

Reacties

  1. Dag Gerrit,
    Fijn te horen dat de rust,kleine knutseluitdagingen zonder druk en de wandelingen je goed doen. Wat heb je het getroffen dat je bij mensen thuis verblijft en dat ze zoveel support geven. Wat wonderlijk dat je waar je ook bent (in NL of Israël)wordt voorzien in wat je nodig hebt!
    De hartelijke groeten van Ybeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gerrit,
    Je eerste week zit er al weer op. Ik heb gezien dat we met dezelfde temperaturen te kampen hebben (30 graden) dus het is hier en bij jou waarschijnlijk ook puffen en verkoeling zoeken.
    Zondag en maandag zul je het spektakel van de WK voetbal moeten missen maar Nederland lijkt helemaal los te gaan. We moeten de finale tegen Spanje spelen. Ik hoop dat je je een beetje uitgeruster voelt. Nog een hele fijne week toegewenst. De hartelijke groeten van ybeltje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

..:: Bekering ::..

..:: Dag 5, een mooie dag ::..

..:: Dag 3, rustdag ::..