..:: Dag 7, Malha Mall ::..

Vandaag heb ik, zoals zovele dagen, het weer lekker rustig aan gedaan maar....
Het Malha Mall is het grootste winkelcentrum van Jeruzalem en iedere keer als ik een bochie om loop dan loop ik langs het Malha Mall.
Dus vandaag ben ik 's wezen kijken in het winkelcentrum.
Yaron had mij gewaarschuwd om goed te onthouden waar ik er in ben gekomen want alles leek op elkaar.
En inderdaad, het is een gebouw met 3 verdiepingen, maar alles lijkt op elkaar.
Maar gelukkig heb ik een iq van 5775544 dus voor mij geen probleem ;-)
Ik heb gewoon wat rondgesnuffeld en heb er even zonnebrandolie gekocht want ik ben van plan om komende week eens te proberen om te reizen naar de oude stad.
Voor de rest heb ik die avond weer even een lekker stuk gewandeld.

Groeten vanuit Jeruzalem,

Gerrit

Reacties

Populaire posts van deze blog

..:: Dag 4 ::.

..:: Zijn wegen zijn hoger dan mijn wegen ::..

..:: Bijbelschool, 1e verslagje ::..