..:: Dag 8, prachtig dagje ::..

Vanochtend heb ik even een klusje gedaan.
Het balkon moest even schoongeveegd worden en Will had aan mij gevraagd om dat te doen.
Geen probleem want ik begin me steeds wat beter te voelen en het knapt stukje bij beetje op.
Dus deze is inmiddels schoongeveegd.
'Smiddags heb ik even lekker getukt.
En s'avonds hebben we een heerlijke barbeque gehad waarbij Jim en Maxine (het echtpaar uit Australiƫ) ook bij zaten.
Het begon eerst met een voorafje bij een vijver en aangrenzend zithoekje die Will samen met Yaron hebben gemaakt.
Daarna zijn we een paar meter in de tuin verhuist en hebben we heerlijk gebarbequed.
Dit was echt heerlijk om te doen.
Wat lekkere worstjes en stukjes kip op een stokje.
Ook waren er lekkere aardappelen met iets daarop vanuit de oven en sausjes en groenten, heerlijk klaargemaakt allemaal.
Na de tijd hebben we nog even koffie/thee gedronken met koekjes erbij.
Al met al erg gezellig allemaal.
Ik kan merken dat ik echt stukje bij beetje begin op te knappen.
Hier ben ik Jezus dankbaar voor, dat ik hier even rust mag vinden.

Groeten vanuit Jeruzalem,

Gerrit

Reacties

  1. Hoi broertje,
    Volg zo nu en dan je gaan en staan in Israƫl.
    Wat fantastisch om voor de tweede keer in het beloofde land te mogen zijn.
    Doe Diet en Wil maar de groeten van ons uit Wijckel. Geniet van Gods schepping en de mensen om je heen!

    Shalom: Ane-Ids en Rinnie Visser

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

..:: Dag 4 ::.

..:: Zijn wegen zijn hoger dan mijn wegen ::..

..:: Bijbelschool, 1e verslagje ::..